15 квітня 2021
Онлайн конференція

МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ АБО СЕРВІС?

Що повертає пацієнта у 2021-му році

Організатор

Генеральний партнер
Інформаційний партнер

Наші спікери

Ярослав Заблоцький. Співвласник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією «DYB Business Club» і KMBS

Обійми своїх клієнтів

Наталія Тулінова. Засновник консалтингової агенції «Здорові комунікації».

Новий світ. Нова медицина. Новий сервіс

Галина Усенко. СЕО Клініки Into-Sana.

Роль HR-менеджменту в створенні сервісної компанії

Валентин Яроменко. CEO консалтингової компанії з розробки та впровадження систем продажів — «White Sales». Автор філософії білих продажів та процесу конвеєру продажів.

Пацієнт чи клієнт? Лікувати чи продавати?

Наталія Шелест. Керівник відділу клієнтського сервісу та стандартів якості ADONIS

Сервіс — у деталях

Юлія Філь. керівниця відділу якості сервісу мережі клінік «Мій Лікар», експертка в Асоціації працівників системи охорони здоров’я «Медичні лідери»

Побудова медичного бренду. Сервіс, як цукерка.

Володимир Заїка. СЕО “ClinicPRO Consulting”.

Сервіс у лікарнях. Що це та як працює?

Олена Цисар. Конультант з побудови клієнтського сервісу. Партнер 4Service Group.

Як досягти сервісу, який приносить реальні вигоди медичним закладам

Юлія Брикульська. Лікар-терапевт, голова ГО «Медичні лідери», експертка «Українського центру охорони здоров’я».

Сервіс, як стратегія успішного закладу

Оксана Плотнікова. Директорка зі стратегічного розвитку компанії Biopharma.

Бути донором крові – відповідальність чи вигода? І до чого тут сервіс?

Про подію

1

На вас чекає обмін знаннями про побудову мед. бізнесу онлайн

2

Ви отримаєте план розвитку клініки, медцентру або кабінету

3

Ви відчуєте довіру клієнтів та підвищення іміджу після правильного впровадження нових стратегій

4

Ви дізнаєтесь про тенденції у бізнесі в медичній сфері

5

Ви поринете у середовище нових знайомств та обміну досвідом

Для кого

Конференцію варто відвідати власникам клінік, топ-менеджерам клінік та медцентрів, лікарям приватних мед. установ.

Для чого?

Цінний контент для того, аби ваш бізнес у медичній сфері був успішним та подобався пацієнтам. Для онлайн конференції відібрані доповіді про тренди медицини та маркетингу  2021 року: ви будете озброєні лише свіжими фактами та порадами с перших вуст.

Ваші питання не залишаться без відповідей – усе, що хвилює власника бізнесу у мед.сфері, обговорюватиметься у форматі живого спілкування. Ви отримаєте заряд натхнення для розвитку власної справи.

Чесний обмін досвідом з колегами допоможе оминути помилок та невдач.

Реєструйтеся та отримайте квиток до успішного плану дій!

Партнери

Клініка Заблоцького

Into Sana

Мережа медичних центрів ADONIS

Харківський національний медичний університет

Медичні лідери

Видавництво ArtHuss

Розпочніть приватну медичну практику >>>

Biopharma

Медична спільнота в facebook

Реєстрація та квитки

Тариф Лайт

онлайн
450
299
грн
  • лекції спікерів
  • сесія питання-відповідь

Тариф Турбо

онлайн
900
599
грн
  • лекції спікерів
  • сесія питання-відповідь
  • доступ до повного запису конференції

Тариф Максі

онлайн
2000
1199
грн

ВСТИГНІТЬ ЗАБРОНЮВАТИ КВИТКИ НА НАЙКРАЩИХ УМОВАХ

Програма

10:05
30 хв.

Юлія Філь. керівниця відділу якості сервісу мережі клінік «Мій Лікар», експертка в Асоціації працівників системи охорони здоров’я «Медичні лідери»

Побудова медичного бренду. Сервіс, як цукерка.

10:45
30 хв.

Ярослав Заблоцький. Співвласник мережі стоматологічних клінік TM «Клініка Заблоцького» – сервісної компанії №1 за версією «DYB Business Club» і KMBS

Обійми своїх клієнтів

11:25
30 хв.

Наталія Шелест. Керівник відділу клієнтського сервісу та стандартів якості ADONIS

Сервіс — у деталях

12:05
30 хв.

Валентин Яроменко. CEO консалтингової компанії з розробки та впровадження систем продажів — «White Sales». Автор філософії білих продажів та процесу конвеєру продажів.

Пацієнт чи клієнт? Лікувати чи продавати?

12:45
30 хв.

Олена Цисар. Конультант з побудови клієнтського сервісу. Партнер 4Service Group.

Як досягти сервісу, який приносить реальні вигоди медичним закладам

14:30
30 хв.

Володимир Заїка. СЕО “ClinicPRO Consulting”.

Сервіс у лікарнях. Що це та як працює?

15:25
30 хв.

Оксана Плотнікова. Директорка зі стратегічного розвитку компанії Biopharma.

Бути донором крові – відповідальність чи вигода? І до чого тут сервіс?

16:05
30 хв.

Галина Усенко. СЕО Клініки Into-Sana.

Роль HR-менеджменту в створенні сервісної компанії

16:45
30 хв.

Юлія Брикульська. Лікар-терапевт, голова ГО «Медичні лідери», експертка «Українського центру охорони здоров’я».

Сервіс, як стратегія успішного закладу

17:25
30 хв.

Наталія Тулінова. Засновник консалтингової агенції «Здорові комунікації».

Новий світ. Нова медицина. Новий сервіс